کارگاه آموزشی عکاسی مستند اجتماعی، با موضوع «از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند» توسط آکادمی دستان، در شهرستان کاشان برپا می‌شود.

مدرس این ورکشاپ خانم فاطمه بهبودی، برنده جایزه world press photo (مهمترین و معتبرترین فستیوال عکاسی خبری و مستند جهان) در سال ۲۰۱۵ است.

فاطمه بهبودی در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در مسترکلاس‌های Joop Swart بنیاد ورلدپرس فوتو انتخاب شد و کمی بعد در فستیوال بین‌المللی Angkor کامبوج هم حضور یافت. او در سال ۲۰۱۴ نیز رتبه اول فستیوال Poyi را در آمریکا بدست آورده و در همان سال به عنوان ۵ عکاس برتر زن آسیا شناخته شده است.

مجموعه عکس «مادران انتظار» فاطمه بهبودی که به روایت تصویری از زندگی مادر شهدای مفقودالاثر جنگ تحمیلی پرداخته است، در بخش مسائل معاصر جشنواره بین المللی ورلد پرس فوتو ۲۰۱۵ مورد تقدیر قرار گرفت.

همکاری با چندین خبرگزاری ایرانی از جمله ایکنا، پانا، برنانیوز، فارس، مهر و جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله فعالیت های ایشان است. همچنین عکس های این عکاس، در رسانه ها و پایگاه های مهم دنیا نظیر The New York Times، le figaro ، lensculture ، obscura festival ، vogue ، loeil de la photographie ، verve photo و bloomberg نیز منتشر شده است.

بیشترین تمرکز آثارفاطمه بهبودی روی موضوعاتی نظیر اثرات جنگ، بحران های چون سیل و زلزله و همچنین سنت در ایران است.

کارگاه آموزشی « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » عصر روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۷٫۳۰ تا ۲۰٫۳۰ در تالار فرهنگ کاشان واقع در میدان درب عطا، خیابان آیت اله سعیدی (نطنز) برگزارخواهد شد.

آکادمی دستان، مرکز آموزش دوره های مختلف هنری، با توجه پتانسیل و استعداد رشته عکاسی در منطقه، مجموعه برنامه هایی تحت عنوان «دستان پلاس» را پی ریزی کرده است . دستان پلاس، با هدف برگزاری ماهانه ورکشاپ و مسترکلاس های تاثیرگذار و حرفه ای با حضور اساتید برتر کشوری برگزار می‌شود. اولین بخش از این برنامه ها، با توجه به اهمیت بسیار زیاد تهیه “مجموعه عکس” طبق استانداردهای بین المللی، در گرایش مستند اجتماعی رشته عکاسی انتخاب شده است.

علاقمندان به ثبت نام در این ورکشاپ، می توانند تا پایان روز چهار شنبه ۲۰ دی ۹۶ از طریق آیدی تلگرام آکادمی دستان به نشانی: @DASTANadmin  یا از طریق تلفن با شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۳۶۲۷۴ و یا بصورت حضوری به نشانی آران و بیدگل، خیابان شهدا، سه راه جمهوری ، ابتدای خیابان جمهوری، آکادمی دستان مراجعه کنند.