حضرت معصومه(س)

حضرت معصومه(س)

به گزارش موسسه فیلم و عکس سرخه

به نقل از خبرنگار مهر: سید مهدی حسینی در نشست خبری کارگاه پوستر نقش بهشت که ظهر دوشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در سخنانی اظهار داشت: از سه هفته گذشته مقدمات برگزاری این کارگاه آغاز شد و هفت جلسه هماهنگی با حضور نمایندگانی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و کانون هنر شیعی برگزار شد تا این کارگاه به بهترین نحو برگزار شد.

وی با بیان اینکه هنرمندانی از ۸ شهر کشور برای حضور در این کارگاه دعوت شدند، گفت: از بین ۴۰۰ طرح و هنرمند کشوری که رزومه‌های خود را ارسال کردند ۵۱ نفر از شهرهای تهران، مشهد، کرج، زاهدان، شیراز، قم و بروجرد دعوت شدند.

دبیر اجرایی کارکاه پوستر نقش بهشت ادامه داد: در این کارگاه ۸ نفر از اساتید برجسته ملی و استانی در حوزه‌های مختلف گرافیک، مینیاتور، عکاسی و خط حضور دارند.

وی همچنین ابراز داشت: تیمی جهت تهیه محتوا اشعار و ادبیات پوسترها تشکیل شده که هنرمندان را در این زمینه یاری می‌دهند.

حسینی ابراز امیدواری کرد: پوسترهای تهیه شده در این کارگاه در محیط‌های شهری و در نگارخانه به اکران عمومی درخواهد آمد.

وی بیان داشت: طراحان در روز اول کارگاه از نقاط مختلف حرم مطهر عکاسی خواهند کرد تا از این ارائه‌های معماری در طراحی پوسترها استفاده کنند.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر نقش بهشت، گفت: امیدواریم آرشیو خوبی از عکس‌ها حرم مطهر در این کارگاه توسط هنرمندان و عکاسان تهیه و در اختیار سایر هنرمندان قرار گیرد.

 

منبع:
خبرگزاری مهر